FunSkate Samling

Funskateudvalget inviterer til FunSkate træningssamling i Odense Skøjtehal.

Træningssamlingen vil blive afholdt lørdag d. 20 april fra ca. kl. 10-19

Alle løbere der, ifølge FunSkate Programmet 2023/2024, er berettiget til at stille op i FunSkate konkurrencerne, kan deltage ved træningssamlingen.

Der vil blive lavet 3 hold pr dag med. max 20 løbere på hver, samt 1-3 holdledere.

Holdene møder omklædte om morgenen på den pågældende dag 45-30 minutter forinden første aktivitet, og går til deres eget holds skranke til indskrivning.

Herefter fordeles man ud på sit hold, og man følger holdet resten af dagen. Holdene vil, i det omfang det er muligt, bliver inddelt både efter niveau og klub, og holdene vil have tilknyttet 1-3 holdledere hver, som følger holdene hele dagen. Det er ikke givet at forældre, der tilmeldes som holdledere, vil følge eget barns hold. Holdene vil skiftevis opholde sig i hhv. skøjtehal, off ice- lokation og opholdsrum.

De deltagende klubber skal være repræsenteret med minimum 1 holdleder (over 18 år) pr. 10. løber under 18 år. Holdledere må ikke være på isen og har ingen egenbetaling.

Træningen på is vil blive arrangeret i mindre grupper med tilknyttet træner over tre lektioner. Yderligere vil der være to lektioner med off ice-aktivitet.

Tilmeldingsgebyret er fastsat til 375 kr. pr. deltager og dækker udgifter til undervisning på is og off ice samt frokost og lette snacks.

Sidste tilmeldingsfrist er 27.03.2024

20.04.2024 kl. 10.00 - 20.04.2024 kl. 19.00